San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

0
Share

FOTO 10 kollane 300x180 San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

Kõik maailma raputavad sündmused tuleb alati ise hoolikalt üle kontrollida. Peavoolule allumatud ajakirjanikud ei välista, et 6. juuli 2013 San Fransisco lennujaamas väidetavalt hädamaandumise teinud Asiana Airlinesi lennu 214 katastroof oli lavastatud.

 

Maailmale teatati, et lennu 214 suhteliselt kogenematul piloodil tekkisid lennuki maandumisel raskused, kui lennuki saba puudutas maandudes õhkutõusmis- ja maandumisraja piiret. Selle tagajärjel vajus lennuk kaldu, sõitis rajalt välja ja süttis põlema.

Asiana Airlinesi lennuki Boeing 777 aset leidnud õnnetuses hukkus kaks Hiina teismelist tüdrukut ning rohkem kui 180 inimest sai vigastada. Hiljem teatati, et hukkus ka kolmas teismeline ning lisati, et üks varem hukkunud tüdrukutest jäi tuletõrjeauto alla.

 

Võtame siinkohal uurimise alla maailmale avaldatud fotod, videod ja artiklid lennu nr 214 katastroofist.

 

9. juulil teatas Daily Mail, et julge politseinik Jim Cunningham jooksis lennukisse ja tiris inimesi välja NING (!) korjas lennukist kokku ka reisijate iPhone’id, teades, et kõik tahavad oma lähedastele helistada. Kas tundub loogiline, et politseinik korjab põlevast lennukist reisijate telefone kokku? Siit fotolt on näha, et reisijad jalutavad rahulikult, kohvrid käes, lennukist välja. Samuti on siit ka näha, et suitsu tuleb lennuki tagant, võimalik, et motorist, kuid mitte lennuki seest. Lisaks näeme, et parempoolne väljapääsu uks on suletud, miks sealt keegi välja ei tule?

FOTO 1 Inimesed jalutavad kohvrid käes lennukist välja San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Siit fotolt näeme, et lennuki tiival on märge HL7742: kui minna ülemaailmsele lennukiradari saidile Flightradar24, valime sealt ülalt DATABASE, sealt edasi AIRLINE FLEETS, sealt leiame ASIANA AIRLINES ja sealt lennuki tiivalt saadud registri numbri HL7742, siis näeme, et kõnealune lend toimus viimati 4. juulil 2013.

FOTO 2 number lennuki tiival San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

FOTO 3 . lennupäevik 1024x582 San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Lend toimus marsruudil ICN – SF ehk Seoul Incheon International Airport (ICN) – San Franscisco Airport. Kuid õnnetus ise toimus 6. juulil 2013 (!). Siin on otselink lennupäevikusse. Seega, ametlik versioon ei klapi isegi ametlike allikate põhjal.

 

Vaatame veel kord seda fotot.

FOTO 4 auto jäljed San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Jälgime päästeautosid. Kõik autod jätavad enda järel maha autojäljed. Üle 100 tonni kaaluv lennuk pole enda järel maha jätnud mitte ühtegi jälge. Ametliku versiooni kohaselt tuli maandumisel lennuki saba küljest ära ja lennuk lohises mitusada meetrit omapäi. Kuidas on võimlik, et selline monstrum ei jäta ühtegi jälge enda taha maha? Loogiline vastus on, et see lennuk ei lohisenudki sinna. Ta võis seal olla juba ammu või siis veeti kuidagi sellele kohale. Täpselt nagu 11. septembril 2001. aastal Pentagonis ei jätnud ka see lennuk endast ühtegi märki maha.

 

Lisaks kui vaadata seda fotot, siis näeme, et siin kasvab ilus rohi, kohati kuni 40–50 cm kõrgune. Eelmisel fotol näeme mullast pinnast. Seega jääb mulje, et need fotod on tehtud erinevatel aastaaegadel. Kes on need inimesed, kes siin rahulikult, kohvrid käes jalutavad? Kas tegemist võib olla kriisinäitlejatega?

FOTO 5 rohi kasvab San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Siin näeme, et inimesed on väljas, olukord tundub rahulik, tagumine (parempoolne) uks on endiselt kinni.

FOTO 6 inimesed on väljas tagauks kinni San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Nüüd on tekkinud suur tulekahju, eemal näeme maas üht “vigastatut” ja esiplaanil kiirabiautot, kus puhkavad kaks stjuardessi. Miks ei panda seda maaslamavat inimest kiirabiautosse?

FOTO 7 tekkis tulekahju San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Nüüd on lennuk ära põlenud, kuid kas see on üldse sama lennuk?

FOTO 8 San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Foto, mis on tehtud pärast tulekahju kustutamist lennuki seest – kus on tulekahjustused?

FOTO 9 kus on tulekahjustused San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Anomaaliaid on veelgi, vaatame neid fotosid – me näeme, et need on erinevad lennukid. Ühel uksel on all kollane märgis, teisel on ülal punane märgis.

FOTO 10 kollane San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

FOTO 11 punane San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

Punase märgisega lennuk – loeme lennuki aknaid vasakult paremale. Kuues aken on tähe A(irlines) kohal.

 

Loeme aknaid siin ja näeme, et seitsmes aken on A(airlines) kohal. Lennuk, mis on põlenud, on teine lennuk kui see, mis ei ole põlenud. Vaata ise kõik pildid korduvalt läbi ja veendu ise. Need on erinevad lennukid, mis on erineval aastaajal ja erinevatel päästeõppustel pildistatud.

FOTO 12 7 akent San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Võrdlused punaselt

FOTO 13 7 akent 1024x454 San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

FOTO 14 6 akent 1024x454 San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Siin annab tunnistusi üks poiss, kes väidetavalt lennukist eluga pääses, pärast paari segasevõitu lauset keelab politsei tal edasi rääkimast.

Kas on võimalik, et tegu on näitlejaga?

 

Vaatame nüüd seda maailmale avaldatud kaadrit, mille väidetavalt filmis keegi lennundushuviline Fred Hayes, kes oli läinud spetsiaalselt lennukite maandumisi ja õhkutõusmist filmima.

 

Pöörake esiteks tähelepanu sellele, kui hea kaameraga läks lennuhuviline spetsiaalselt lennukeid filmima ja kuulake vestlust:

– “Oh issand, see on õnnetus!”

– “Oi… ja sa filmid seda ka!”

– “Oh issand!”

– “Oh issand ja sa filmid seda!”

– “Oh issand!”

– “Ja sa filmisid seda kõike!”

Siin on sama video suuremalt ja me näeme, et lennuk käib peaaegu “üle katuse” ja kukub alla tagasi ühe tiiva peale. Tiivad, kus asuvad kütusepaagid, ei sütti ega plahvata. Fotodelt näeme, et tiibadel pole suuremaid kahjustusi üldse märgata. Kui raske on nii udusesse pilti teha videotöötlust lennuõnnetusest?

 

Samal päeval, 6. juulil 2013 teatati Boeing 777 hädamaandumisest Kreekal ja 9. juulil tegi Boeing 777 väidetavalt hädamaandumise Tokyos.

 

Miks sellist pettust vaja on? Põhjusi võib olla mitmeid.

– Et hoida meie tähelepanu eemal tõelistest skandaalidest, millega kõikide (!) riikide valitsused hetkel kimpus on.

– Et vaadata, milliseid pettusi on võimalik inimestele veel pähe määrida, arvestades seda, et kriitiline mass on üles ärganud.

– Et hoida “vandenõuteoreetikuid” uute sündmustega hõivatud, et me tõelisi kuritegusid piisavalt uurida ei saaks.

– Et skeptikud saaksid öelda: “Sellise sündmuse lavastamiseks pole mitte mingit põhjust, kõik vandenõuteoreetikud on peast segi.”

– Et külvata inimestesse alateadlikku hirmu seoses lennukitega ja terroristidega.

– Et lihtsalt teha ära üks uus ajukepp niigi haiges maailmas – pidage meeles, nende sündmuste korraldajad saavad lisaks ärihuvidele ka reaalset kaifi sellest kõigest.

– Tõeline põhjus võib ka lähipäevil alles välja kooruma hakata – eks me näe.

 

Piinlik intsident või vihje?

San Fransisco kohalik telekanal KTVU Channel 2 avaldas eelmisel reedel (12. juulil) eksikombel mõnitava uudislõigu nelja piloodi nimedega, kes väidetavalt olid olnud Asiana Airlinesi lennu 214 pardal. Need nimed olid kellegi poolt välja mõeldud ja saatetegijatele kätte antud.

Reporter Tori Campbell luges ette järgmise teksti: “KTVU on äsja teada saanud nelja piloodi nimed, kes olid lennuki pardal. Need olid:

kapten Sum Ting Wong

Wi Tu Lo

Ho Lee Fuk

Bang Ding Ow

USA rahvusliku transpordiohutuse nõukogu kinnitab, et need on nelja piloodi nimed, kes olid lennu 214 pardal õnnetuse hetkel. Üritame välja selgitada, mis rolli nad laupäeval (6. juulil) lennuki maandumise ajal täpsemalt mängisid.”

 

FOTO 15 San Fransisco lennuõnnetus oli lavastus?

 

Kõnealune raport loeti ette nii, et samal ajal kuvati ka teleekraanil nelja väljamõeldud mõnitavat võltsnime. Kõik nimed olid kirjutatud slängis ja tähendaksid tõlkes midagi sellist:

Sum Ting Wong (something wrong – midagi on valesti);

Wi Tu Lo (way too low – liiga madalalt);

Ho Lee Fuk (holy fuck – püha kepp);

Bang Ding Ow (banging now – pano käib).

Täpselt pole teada, kuidas võltsnimed tele-eetrisse said, kuid Asiana Airlines on teatanud, et esitab telekanalile solvangu eest hagi. Telekanal on omalt poolt intsidendi eest vabandanud ja teatab, et pilava nalja taga oli suveks tööle võetud praktikant, kes on tänaseks töölt vallandatud.

 

Vaata originaal-teleklippi võltsnimede ettelugemisest:

 

 

Mõtle nüüd korra rahulikult, mis mängu siin mängitakse. On ilmselge, et tegu on lavastusega. See, kes selle organiseeris, omab nii suurt võimu, et on võimeline panema kokku mängima suured lennukifirmad, suure rahvusvahelise lennuvälja ja kogu maailma meedia. Samal ajal ei suuda nad teha ka seda võltsingut nii, et pettus välja ei tuleks. Ja lisaks on olemas keegi, kes suutis tele-eetrisse panna pilava teksti väljamõeldud nimedega, kus oli ära öeldud ka “Sum Ting Wong” (something wrong – midagi on valesti).

 

 

Allikad ja fotod: Daily Mail, Telegraph, CBS, National Post, Telegraph 2, Daily Mail 2

 

Toimetas Hando Tõnumaa

_____________________

Allikas: www.telegram.ee

Postitas: EIP teabetoimkond

1,331 total views, 2 views today

Print Friendly

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Saad kasutada järgmisi HTML-i märgendeid ja atribuute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>